فشار خون بالا و مرحله 4 بیماری مزمن کلیه: چه می توانم آیا با کراتینین 2.5

جمعه 7 تير 1392
ن : lafee

فشار خون بالا و مرحله 4 بیماری مزمن کلیه: چه می توانم آیا با کراتینین 2.5

 

فشار خون بالا و مرحله 4 بیماری مزمن کلیه: چه می توانم آیا با کراتینین 2.5

مقادیر نرمال از سطح کراتینین در یک فرد بزرگسال حدود 0.5-1.2 mg / dl بود. فشار خون بالا و مرحله 4 بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه با کراتینین 2.5 در یک وضعیت جدی هستند. اعلان درمان نیاز داشته باشد به در اسرع وقت به تصویب رسید به پایین آوردن سطح کراتینین و همچنین توقف پیشرفت آسیب کلیه.

برای مشاوره شخصی برای دستیابی به بهبود، شما می توانید با پزشک کلیه آنلاین ما چت! بخش زیر نیز می دهد برخی از دستورالعمل های عمومی برای مرجع خود.

شما می دانید که فشار خون مدت طولانی می تواند باعث آسیب به کلیه ها شود. معمولا سطح کراتینین خون را افزایش می دهد با توجه به آسیب بیش از 50٪ از عملکرد کلیه. کلیه ما عمل به تخلیه متابولیت. اگر عملکرد کلیه به طور مداوم کاهش می یابد، کلیه ها توانایی کمتر برای از بین بردن مواد سمی به طوری که برخی از بیماران نارسایی کلیه و را مجبور به انجام دیالیز داشته باشد.

اگر شما کراتینین بالا 2.5 با فشار خون بالا و مرحله 4 CKD، هنوز هم شانس عالی به یک بهبود خوب است با پیروی از مراحل به شرح زیر وجود دارد:

1. این مهم است که برای اولین بار از شیوه زندگی خود را به مراقبت. غذاهای معقول می تواند به طور طبیعی کراتینین کمتر کمک (برنامه رژیم غذایی برای کاهش سطح کراتینین بالا).

2. پس از مشورت با پزشک خود را به برخی از گیاهان مراجعه کنید. این گیاهان شامل دارچین، وو هو Shou، یین یانگ huo، جینسنگ tinging، و غیره اگر شما می خواهم به دانستن اطلاعات بیشتر، با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل به kidneyservice@hotmail.com است. ما شما را با لیست گیاه در جزئیات پاسخ!

3. یافتن راه حل های جایگزین برای کاهش کراتینین 2.5 در فشار خون بالا و مرحله 4، مرحله اساسا با تعمیر آسیب کلیه CKD و بازگرداندن عملکرد کلیه. ایمونوتراپی انتخاب خوبی است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.